رادیو جوان...موج جوونی

همراه همیشگی لحظه های زندگی من

رادیو جوان...موج جوونی

همراه همیشگی لحظه های زندگی من

اولین نوشت!

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ب.ظ

سلـــــــــــــــــــــــآم به همه ی دوستای گلم!

این وبلاگ مخصوص رادیو جوونی هاست!

ایشالا که خوشتون بیاد!

ممنون میشم برای بهتر شدن وبلاگ کمکم کنید!

شما میتونید توی اولین پست من درباره رادیو جوان بگید!

یه جمله بگید!

آرش
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
fatemeh darabi

نظرات  (۸)

ایوللللللللللللللللللللللللللل اجییییی عالیه خیلی قشنگ شده
سلاملکم فاطمه جون
وبلاگ جدید مبارک باشه
ایشاا... هر روز خوشگل تر از روز قبل بشه 
راستی قالبتم قشنگه :)
پاسخ:
merc samane jonam
سلام عزیزم
وب جدید مبارک
جمله من:
رادیو جوان باترانه
برنامه های فراوان
می کند در دلها لانه
دوست من رادیو جوان
پاسخ:
salam!!
bah bah abji sahar:)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۱ فائزه عباس پور
سلاااااااااام
چه کرده این آبجی ما.
دو تا وبت واقعا عالیه.ینی بهتره بگم همه ی وبات عالین.واقعا آفرین
تبریک میگم بهت.
پاسخ:
mamnon.
سلام...
ازتون یه درخواست دارم
می خوام داوری کنید...
یه وبلاگی هست به آدرس radiojavane.blog.ir که ادعا می کنه
با کپی عکس بدون اجازه مخالفه اما در کمال ناباوری چندتا از عکسای
وبلاگ منو که خودم ساختمشون رو کپی کرده و با یه تغییر کوچولو تو
فتوشاپ تو وبلاگ خودش گذاشته...
واقعا باید چی کار کرد؟؟؟
من کلی زحمت می کشم و خودم مطابمو می سازم هم چنین شما ها
هیچ کدوممون دوست نداریم کپیش کنن بدون اجازه و ذکر منبع...
سلام...
ازتون یه درخواست دارم
می خوام داوری کنید...
یه وبلاگی هست به آدرس radiojavane.blog.ir که ادعا می کنه
با کپی عکس بدون اجازه مخالفه اما در کمال ناباوری چندتا از عکسای
وبلاگ منو که خودم ساختمشون رو کپی کرده و با یه تغییر کوچولو تو
فتوشاپ تو وبلاگ خودش گذاشته...
واقعا باید چی کار کرد؟؟؟
من کلی زحمت می کشم و خودم مطابمو می سازم هم چنین شما ها
هیچ کدوممون دوست نداریم کپیش کنن بدون اجازه و ذکر منبع...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۸ مهشیدسلمان منش
سلاملکم نتزس هیچ مهشید دیگه ای در کار نیست من همونم که میام حالا تو هرکدوم از وبلاگات وبت خیلی خوشگل موشگله موفق باشی جمله ام در باره ی رادیو جوان اینکه اینقدر دوستش دارم که در حد جمله نیست و فقط حسه چون خیلی منو خندونده و گریم انداخته واقعا باور کن از صمیمی ترین دوستم هم بیشتر دوستش دارم

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی